Choinkowe szaleństwo :)

Wczoraj nareszcie kupiłam choinkę!
Stoi pięknie ozdobiona, przecudnie pachnie w całym mieszkaniu.
W poszukiwaniu ozdób choinkowych, musiałam poszperać troche w swojej szafie i tu zaczął się problem...
Tam panuje totalny rozgardiasz, trochę porządku przedświątecznego należałoby zrobić więc kolejny punkt do moim listy obowiązków.
Po dłuższym czasie, udało się ;)
Uwielbiam ubierać choinkę, nawet zmęczenie po całym dniu nie przeszkodziło mi w wymyślaniu kolejnych kocepcji na ozdobienie, odnalazły się przy okazji stare przepiękne aniołki, które dostałam kiedyś w prezencie. 
W domu, z rodzicami zazwyczaj ozdabialiśmy choinkę w dniu Wigilii, jednak odeszłam od tego zwyczaju i od kilku lat muszę ją zakupić minimum tydzień przed świętami.
A jak jest u Was w domach?






Jak na razie króluje czerwień i złoto,
a Wy jak ubieracie swoje choinki?
Wolicie kupować gotowe ozdoby czy jednak zrobić swoje własne?




Komentarze